lördag 9 december 2017

Avstamp Boden

Idag har det varit vernissage på Havremagasinet. Avstamp Boden är en satsning som under en lång tid har engagerat unga och gamla och många däremellan. Syftet är att lyfta Boden till ett än mer mångkulturellt samhälle, attraktivt för alla. Många kreativa tankar har fångats och åskådliggjorts på olika sätt.
Vi i fotoklubben har bidragit med vår syn på vår stad. Snyggt presenterat av Havremagasinets personal. Så kul att få vara en del av Avstamp Boden!

Samling i café Pampas
 Kommunalrådet Inge Andersson invigningstalar

 Fotoklubbens bidrag

 Fötter gör avtryck

 Guldäggen


 Rötter som söker ny plats att växa på




4 kommentarer:

  1. Vilken fantastisk bildserie från "Avstamp Boden". Är du med i fotoklubben? Om ja, så hoppas jag att du fick visa upp ett foto också. Annars tar jag betongfötterna direkt. Hu f*n fick konstnären till dessa. Helt i min smak! Vill HA NU!!!

    SvaraRadera
  2. Så fina bilder från utställningen. Jag utgår ifrån att några av fotona är dina?
    Ha en skön andra advent!
    Kram, Ingrid

    SvaraRadera
  3. Avstamp Boden är något för andra städer att ta efter.
    Jag ska sprida idén till min stad - Västerås.
    Ha det bra.
    Kram Viola

    SvaraRadera
  4. Kul när det hörs och syns om en stad!
    ha en fin 3:e advent!
    Kram Karin

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.