fredag 26 november 2010

Vilken morgon!!!

Fick just se att jag är med i finalen i fototriss med tema resor! Tio finalister är uttagna och nu pågår omröstning en vecka. Vilken överraskning! Vinnaren får ett presentkort på resor från Solresor. Medicin för en som borde få gå i ide... Skuttade iväg till jobbet ovanligt entusiastiskt trots mörker och kyla.

Möttes dessutom av skenet från marschaller längs gatan utanför jobbet. Så vackert! Svensk Handel i Boden arrangerar "Black Friday" med morgonöppet i butikerna och trevliga rabatter.

Det behövs inte så mycket så leker livet!!

6 kommentarer:

  1. Nämen Grattis!!! En sån fredagmorgon i november!!!
    Jag ska gå och rösta. En resecheck är väl din bästa present?!

    SvaraRadera
  2. Grattis och det skulle säkert inte sitta dåligt med en resa nu i vintertider.

    Det är alltid trevligt med levande ljus och många orter anordnar det så fin längs gångstråken.

    SvaraRadera
  3. Så duktigt av dig att komma till final i en fototävling, då hoppas jag att du vinner eftersom du längtar så till värmen.
    När man minst anar det händer det något som lyser upp den grå vardagen.

    SvaraRadera
  4. Grattis! Vad kul! Till Argentina skulle jag också vilja åka.
    Jag ser att jag inte alls ska beklaga mig över vintern...du har det mycket kallare. Men det är jobbigt med mörkret och brist på sol.
    Hoppas du får en skön helg!
    Ninni

    SvaraRadera
  5. Grattis! Du har ju så fina bilder ... jag reser med dig med dem. Och Argentina ville vi också komma till, båda två! Håller tummarna för att du ska få presentkortet, tyvärr räcker det ju inte så långt. Men alltid något!

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.