lördag 24 december 2011

Lucka tjugofyra

Från oss till er....

6 kommentarer:

  1. God Jul och mången kram!
    Jag ska se om jag hittar en dikt som passar till dagen ;-))

    kram kram Gun(-Wivi)

    SvaraRadera
  2. Tack för julhälsningen och jag önskar dig en bra fortsättning på julen. Såg dig i kulan med stativet. Kul bild i bilden. Anita

    SvaraRadera
  3. En riktigt god fortsättning till dig och din familj. En vacker bild i lucka 24 med den starka stjärnan som jag också såg så klart under gärdagskvällen. =)

    Stativen är bra att ha för inomhusbilder. =)

    Håller med dig om att vi har det bra och tror nog att råneårommen är lika god även om jag inte smakat den. Ska strax också ta en bit av min vätterbottensostpaj med löjromstäcke. =) Du och jag kan verkligen njuta utan att behöva punga ut med flera tusen, fast jag har betalat för min men inte Stockholmspriser. =)

    SvaraRadera
  4. Tittar in och önskar God Fortsättning!! Hoppas julen vart precis så som ni önskat, lagom av allt, och att Dagmar inte härjade alltför vilt...
    Kram kram

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.